Strona główna
Dodaj dziennikarza
Dodaj agencję
O serwisie
Kontakt
Zaloguj

Dalsza ekspansja wyszukiwarki pkt.pl



Firma pkt.pl rozszerza współpracę z Agora S.A. Wyszukiwarka pkt.pl dostępna jest teraz w dwóch serwisach internetowych należących do spółki Agora S.A. Są to www.gazeta.pl oraz www.gazetadom.pl

Liczba afiliacji pkt.pl powiększyła się ostatnio o serwis internetowy www.gazetadom.pl. który posiada bardzo dobre wyniki oglądalności na poziomie 1 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Wyszukiwarka pkt.pl znajduje się na prawym marginesie tego serwisu pod nazwą „baza firm”.

W ramach realizowania strategii precyzyjnego dotarcia z informacją biznesową do internautów korzystających z serwisów tematycznych – vortali, pkt.pl wprowadziło w serwisie www.gazetadom.pl domyślne ograniczenie tematyczne w wynikach wyszukiwarki pkt.pl do usług oraz produktów związanych z budownictwem oraz nieruchomościami.

W ramach prowadzonej ekspansji w Internecie pkt.pl nawiązało do tej pory współpracę partnerską z 25 znaczącymi partnerami w Internecie, takimi jak: www.dziennik.pl, www.gazeta.pl, www.newsweek.pl, www.polityka.pl, www.rzeczpospolita.pl, www.hoga.pl, www.zw.com.pl, www.e-polityka.pl, www.gazetaprawna.pl, www.infor.pl, www.pb.pl, www.ipo.pl, www.radiopin.pl, www.e-biznes.pl, www.podatki.pl, www.tradebizz.pl, www.medianews.pl, www.marketingprzykawie.pl, www.city.poznan.pl, www.um.katowice.pl, www.wroclaw.pl, www.msp.krakow.pl, www.czestochowa.pl www.autoswiat.redakcja.pl, www.komputerswiat.pl.

Dzięki poszerzaniu współpracy i docieraniu do kolejnych serwisów z wyszukiwarką firm i instytucji pkt.pl, jej używalność na stronach wszystkich partnerów afiliacyjnych wzrosła między sierpniem a wrześniem 2007r. o 18%.

Ekspansja w Internecie jest kluczowym elementem strategii rozwoju pkt.pl. W 2007 firma uruchomiła nową wyszukiwarkę mapową www.mapy.pkt.pl. Zawiera ona 730 szczegółowych planów miast oraz 1881 planów miejscowości w całej Polsce.

„Internet to znaczące pole dalszego rozwoju firmy pkt.pl. Oferta naszych produktów, które są skierowane do internatów jest rozwijana i udoskonalana – mówi Justyna Skorupska, Dyrektor Działu Rozwoju, pkt.pl. „ Najwyższą jakość proponowanych przez nas rozwiązań potwierdzają partnerzy, tacy jak www.gazetadom.pl, którzy dostrzegają obopólne korzyści płynące z naszej wzajemnej współpracy” – mówi Ewa Kasiak, Główny Specjalista ds. Rozwoju Internetu, pkt.pl.

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. obecne są na polskim rynku od 1993 roku. pkt.pl to nowoczesna platforma oferująca szerokie spektrum produktów wydawniczych i multimedialnych oraz skuteczny sposób dotarcia do aktywnych konsumentów biznesowych i prywatnych. Stanowi niezawodne źródło kompleksowych informacji o produktach, usługach i ich dostawcach. Produkty pkt.pl to 31 książek regionalnych, strona internetowa www.pkt.pl z dostępną przez 24h, bezpłatną bazą danych firm i instytucji, www.alejahandlowa.pl – platforma handlowa z bazą produktów klientów pkt.pl, CD-ROM-y z ogólnokrajowymi i regionalnymi bazami danych firm i instytucji, bazy danych oraz nowy serwis internetowy www.mapy.pkt.pl, który w nowoczesnej wersji jest dostępny od czerwca 2007 roku i zawiera największą liczbę szczegółowych planów miast oraz miejscowości spośród wszystkich tego typu serwisów w Polsce.

W 2006 roku zmieniono logo i nazwę Polskich Książek Telefonicznych (PKT) na pkt.pl. Nowy logotyp zachował ze starego wzoru znak Yellow Pages – „walking fingers”. Nazwa pkt.pl jest jednocześnie adresem strony internetowej, na której znajduje się wyszukiwarka danych teleadresowych firm i instytucji z całej Polski.

Od czerwca 2007 Spółka jest w pełnym posiadaniu Grupy European Directories (EDSA), która zaliczana jest do grona pięciu największych firm w branży Yellow Pages w Europie. Łączne przychody grupy przekroczyły w 2006 roku 640 milionów Euro.

Firma i marka pkt.pl to zdobywca cennych wyróżnień i nagród. W czerwcu 2006 roku marka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji 2006. W styczniu 2007 wyszukiwarka pkt.pl otrzymała tytuł i znak jakości „Komputer Świat Zwycięzca”, w teście wyszukiwarek internetowych Komputer Świat (2/2007). W marcu 2007 strona pkt.pl otrzymała wyróżnienie i uzyskała tytuł witryny miesiąca w plebiscycie Magazynu Internet (Marzec 2007). W maju 2007 marka pkt.pl otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji 2007. W czerwcu 2007 Spółka Polskie Książki Telefoniczne została wyróżniona srebrnym medalem „Laur konsumenta 2007”.

Więcej informaji udziela: Ewa Kasiak

Telefon: 667 571 245

E-mail: ekasiak@pkt.pl

Zobacz też na stronie: www.pkt.pl



Targi Consumer Electronics Show
Kredyt przez SMS w Dominet Banku
PROVIDIUS w NewConnect
Pieniądze za wirtualną kartę



Informator Finansowy – e-commerce’owy serwis YoYo.pl
Szkolenie:PR w sytuacjach kryzysowych w Warszawie
Trening interpersonalny 03-05.11.2008 r. w Warszawie
Forum Badań Klinicznych CRAforum.pl



Charytatywne karty telefoniczne TP
Informacje o programie „Telefon do Mamy”
Płyta Danuty Rinn dedykowana dzieciom
Żabka i pingwinek dla chłopców i dziewczynek



Żabka i pingwinek dla chłopców i dziewczynek
Rekin przyjacielem człowieka jest!
Artyści pod ochroną
Sponsor niepełnosprawnych kolarzy



Artyści pod ochroną
Targi Consumer Electronics Show
Onet.pl pomaga założyć sklep w sieci
Dalsza ekspansja wyszukiwarki pkt.pl



Targi Consumer Electronics Show
Onet.pl pomaga założyć sklep w sieci
Dalsza ekspansja wyszukiwarki pkt.pl
Nowy telefon multimedialny Samsung



Grunty na medal
Marszałek przystępuje do ChemiPark
Eiffage Budownictwo Mitex SA – nowa nazwa firmy Mitex SA
PROVIDIUS w NewConnect